יום שלישי, 31 ביולי 2018

חוזרות הביתה

חזרנו הביתה.
עדיין בתוך החוויה, המון מחשבות ותחושות, שבקרוב יהפכו לזיכרונות.

שבועיים שבהם קרה כל כך הרבה, באופן כל כך מדויק.

פרידה מהאנוי, 30.7.2108


כנראה שהרשומה הזו חותמת את יומן המסע שלנו, כפי שנתפס בעיני שלי.
סיפור המסע של שהם תועד בסרט, וישודר בעוד כשבועיים בתכנית "פנים אמיתיות" של אמנון לוי.

עכשיו זה הזמן שלי "לקפוץ למים". להעז לשתף את העולם בהרהורים הכי פרטיים שלי, שעלו במהלך השבועיים האחרונים. כמו שכתבתי ברשומה הראשונה, אני עושה זאת, מכיוון שאני חשה שיש כאן משהו שהוא מעבר לסיפור הפרטי של המשפחה שלנו. סיפור שיכול לסייע למשפחות מאמצות נוספות להתוות את הדרך שמתאימה להם, להכיר עוד סיפור אישי,  להסכים לגעת.

אלברט איינשטיין אמר פעם, ש"רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק, מגלה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע". מרגישה שבבסיס המסע הזה עמדה הנכונות שלנו לוותר על הידיעה מראש, להסכים ללכת הכי רחוק שלנו, הכי פנימה.

אז משאירה את זה כאן.
מזמינה את מי שמתאים לו, להצטרף אל הרגעים הכי הכי שלנו, לאמץ לחייו את מה שמתאים לו.


קישור לסרט: האישה שילדה אותי / פנים אמיתיות עם אמנון לוי


6 תגובות:

  1. תודת לב ענקית לך ענבלוש. השראה נהדרת הנחת כאן ללמוד ממך.🌷

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מרגישה שהפרטי שלי והאוניברסלי נפגשים.

      מחק
  2. קוראת ומרגישה איך מתרחב לי הלב. מסע של אהבה וקבלה והכלה ונתינה . אתן מדהימות. אוהבת ❤

    השבמחק